Kolmapäev, 10. märts 2010

Seapada

Üks lihtne ja mõnus õhtusöök, mille valmistamisega läheb küll veidi kauem aega, kuid on minu meelest pliidi ääres seismist väärt. Paja juures annavad kõige mõnusama maitse eelnevalt toorelt läbipraetud köögiviljad. Muidugi praetud liha on ka nämps! :)
Vaja läheb:
  • üks keskmine kaalikas
  • 2-3 suuremat porgandit
  • 2 pakki guljaši sealiha tükke
  • 1 sibul
  • 1 sl gluteenivaba jahu
  • vahukoor
  • soola, pipart, loorberilehti
  • kartulid



Lõigata kaalikas ja porgandid kuubikuteks, maitsestada soolaga ja praadida pannil või sees kuni neil on mõnus pruun kiht. Seejärel panna praetud köögiviljad potti.
Praadida lihakuubikud koos sibulaga samuti pruuniks, maitsestada soola ja pipraga ning valada köögiviljade hulka.
Seejärel panna potti vett täpselt nii palju, et köögiviljad ja liha oleksid peaaegu vee all, aga mitte päris :) Lisada mõned loorberilehed ja lasta pajal keskmise kuumusega pliidiraual podiseda umbes 20 minutit. 
Kõige lõpuks lisada 1 sl jahu ning vastavalt oma soovile, kui paksuks seda pada tahad, lisada ka vahukoort.

Paja valmistamse ajal keeda ära kartulid, kuhu peale paned taldrikul siis hiljem paja. Roog tuleb veel maitsvam, kui kartulid läbi praadida ning alles siis pajaga koos serveerida.