kolmapäev, 20. juuni 2012

Mulgipuder

Juba tükk aega olen mõelnud, et peaks Eesti rahvustoitude hulka kuuluva mulgipudru lõpuks ise ära proovima:) Mäletan, et kunagi lapsena mulle tangud ei maitsenud, kuid mida vanemaks sain, seda rohkem avastasin end neid söömast. Ja selles pudrus on nad tegelikud nii pehmed, et neid ei märkagi:)
Vaja läheb:
  • ~9-10 keskmist kartulit
  • 3/4 tassi odratange
  • 1 suuremat sorti sibul
  • ~500 g sea suitsuribiliha (mina eelistan sellist pekisemat)
  • sool
Koori ja pese kartulid ning vajadusel võid nad ka pooleks lõigata. Pese tangud vee all puhtaks ning lisa kartulite hulka. Keeda soolaga maitsestatud vees kuni kartul ja tangud on pehmed. Nõruta ära, auruta üleliigne vesi, tambi ühtlaseks pudruks ning pane ootele.
Lõika suitsuribiliha väiksemateks kuubikuteks ning prae pannil. Haki sibul väikesteks ribadeks ning lisa liha juurde pannile. Kui kõik on mõnusalt pruunikas, siis kalla liha ja sibul koos pannile tekkinud rasvaga kartuli-tangu pudru sekka ning sega ilusti ühtlaseks pudruks.
Peale soola ei kasutanud ma ühtegi maitseainet, sest minu meelest annavad suitsuribiliha ning sibul ise juba pudrule väga hea maitse.
Seejärel prae tehtud pudru pannil veel mõnusalt pruuniks.
Maitsev ja korralik kõhutäis odava raha eest garanteeritud!:))

Peale sobib panna hapukoort või kõrvale juua keefiri.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar