Neljapäev, 31. jaanuar 2013

Rukola salat magusate viinamarjade, kõrvitsa- ja päevalilleseemnetega parmesani embuses

Ka talvisesse aega sobivad värsked salatid väga hästi.
Eriti juba seepärast, et oma vitamiinivarusid täiendada. Lisaks sellele, et rukola, kõrvitsaseemned ja viinamarjad pidavat mõjuma kirge sütitavana on neis peidus ka mitmeid olulisi aineid meie tervisele. Kõrvitsaseemnetes leidub rohkelt E-vitamiini, mis on üks enam tuntud antioksüdantidest ning aitab parandada meie immuunsust. Viinamarjades on C-vitamiini, mis töötab tihedalt koos E-vitamiiniga meie keha immuunsüsteemi parandamisel, kaaliumi, millel on oluline roll närvide ja südametöö reguleerimisel ja mangaani, mis on oluline antioksüdantide moodustamiseks ning luude tervena püsimiseks.
Eile tõid külalised meile punaseid viinamarju ning tänaseks oli peotäis neid järgi jäänud. Mõtlesin, et miks mitte nendest üks salat teha. Võtsin külmikust rukola, tükeldasin peale viinamarjad ja puhastasin need seemnetest. Leidsin sahtlist röstitud kõrvitsa- ja päevalilleseemned ja viskasin ka need salatisse. Kõige lõpuks riivisin peale parmesani juustu laastud ning maitseks veidi ka Balsamico kastet.
Ja tuleb tunnistada, et tulemus on ülihea :)

Vaja läheb:
  • rukola salatit
  • punaseid magusaid viinamaru 
  • röstitud kõrvitsa- ja päevalilleseemneid
  • Parmesani juustu
  • Balsamico kaste

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar